Vi er en badmintonklub der spiller hver lørdag fra kl. 12:00-14:00 i Grøndal multicenter.
Vi spiller for at hygge os og få noget motion.
Alle er velkommen til at komme forbi og få en prøve time.
Medlemskab koster kun 510 kr./halvår og klubben stiller bolde til rådighed.
Interesseret så kontakt vores formand Janus Langsig: E-mail:
